poniedziałek, 26 lutego 2018

Depilacja laserowa Light Sheer - PROMOCJA

Hej!

Myślę, że już przyzwyczaiłam Was do nieco dziwnych tematów pojawiających się na moim blogu - kosmetolog, dermatolog, pseudomedyczne badania, gastroenterolog, makijaż permanentny i depilacja. Tym razem wracam do ostatniego - depilacji laserowej. Jesteście ciekawi co tym razem wymyśliłam? 
Zapraszam!


Pisałam Wam o tym już... chwilę temu TUTAJ - moja depilacja laserowa Light Sheer Duetem, małą głowicą w okolicy bikini głębokiego. Efekty i zachwyty nie mijają - ilość mojego owłosienia w tym miejscu po trzech zabiegach przeprowadzonych dwa lata temu zmniejszyła się o jakieś 60%. Teraz, z racji tego, że jestem ich klientem, dostałam SMSa z wiadomością miłą memu sercu - możliwość wykupienia pakietu trzech zabiegów w cenie rabatowej! Co lepsze - możliwość wykupienia dwóch takich pakietów :D
Ciągle pamiętam, jak to jest nie mieć niechcianego owłosienia i to zadecydowało za mnie - zakup dwóch pakietów - ponownie 3 zabiegi na bikini głębokie i tym razem dodatkowo 3 razy na pachy, które ostatnio mocno mi doskwierały ciągłymi podrażnieniami i swędzeniem. Jak zadzwoniłam, żeby umówić się na wizytę, okazało się, że nawet pamiętam imię pani, która depilowała mnie za pierwszym razem. Robi to naprawdę szybko, sprawnie, dokładnie i w miłej atmosferze.
Zabieg oczywiście boli - są to dość nieprzyjemne ukłucia, uczucie gorąca, jak to laser, ale im większa moc, tym lepiej ze skutecznością. Skuteczność też oczywiście zależy od koloru naszej skóry i włosów - u mnie jasna i ciemne to idealne połączenie do depilacji!

Zdjęcie ze strony http://www.d-b-s.pl/LaserDiodowyLightSheer.php (włosy będące tylko w anagenie usuwają się trwale)
Po zabiegu smarujemy się Bepanthenem, Alantanem lub inną maścią dziecinną na odparzenia, żeby ułatwić skórze regenerację, nie korzystamy z basen i sauny przez ok. 2 tygodnie.
Dobrą skutecznością cechuje się seria 4-6 zabiegów, stąd moje ponowienie, chciałabym pozbyć się ich całkowicie.
Zachęcam Was do zapoznania się z przeciwwskazaniami - leki i zioła fotouczulające, świeża opalenizna, cienka skóra. Wszystko o laserze, wskazaniach, przeciwwskazaniach, porównanie z IPLem znajdziecie TU: http://www.d-b-s.pl/LaserDiodowyLightSheer.php.
Zaczynając teraz, do lata mam nadzieję pozbyć się reszty włosków z bikini i co najmniej 60-80% z pach.
Na podstawie tego co ja już przeszłam po ostatnim cyklu zabiegów - opłaca się pocierpieć te 15 minut, żeby później mieć taki komfort :) tym razem miałam depilację laserem Light Sheer, starszą generacją, ale o większej mocy=większej skuteczności, każdy zabieg boli bardziej niestety, bo moc jest specjalnie zwiększana, żeby eliminować najbardziej uparte włoski. Ja serdecznie polecam zabieg, mimo tych kilku dni dyskomfortu :) W porównaniu - pierwsze zabiegi bolą mniej, bo moc jest mniejsza, jednocześnie włosków jest więcej i bardziej przez to czuć całą depilowaną okolicę, teraz nic nie boli mnie przy chodzeniu ani siedzeniu, spodnie nie obcierają. 
Depilacja pach przebiegła dosłownie błyskawicznie! Pierwsza była prawa, ale następnym razem chyba poproszę o zaczęcie od lewej, bo jakaś była wrażliwsza :( Ogólnie czuję od siebie zapach spalonego kurczaka, ale oprócz tego wszystko jest w całkowitym porządku!

Zabiegi wykonywała Pani Angelika :) z salonu Diamond Beauty SPA we Wrocławiu przy Górnickiego - tutaj strona: http://www.d-b-s.pl/glowna.php.
Pakiety obejmują najmniejszą partię ciała (wąsik, broda, linia biała - tzw. ścieżka), małą (pachy, cała twarz, bikini klasyczne), średnią (łydki, uda, bikini głębokie) oraz największą (całe nogi, całe plecy). Za małą - pachy - zapłaciłam 280 zł, a za średnią, czyli bikini, 430. Są to już ceny za 3 zabiegi co ok. 6 tygodni. Wszystkie ceny TU: http://www.d-b-s.pl/cennik.php

Pamiętajcie, że promocja jest tylko DO KOŃCA LUTEGO, macie 2 dni na zapisanie się :) Ceny zabiegów różnią się od tych z cennika, bo są w cenie grouponowej dla wtajemniczonych, gdy zadzwonicie i zapytacie, na pewno zostaną Wam zaproponowane :)

Nie biorę udziału we współpracy z Diamond Beauty Spa, nie jestem sponsorowana, wszystkie moje odczucia są moją subiektywną oceną, a za zabiegi zapłaciłam sama.


4 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała być cała gładka.. :D Super sprawa może kiedyś się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Efekty po 2 latach się ciągle u mnie utrzymują, dlatego właśnie zdecydowałam się na drugi raz :)

      Usuń
  2. Polecam każdemu, kto na stałe chce wyeliminować niechciane włoski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety 100% to marzenie, ale różnica w dalszym ciągu kolosalna 😊

      Usuń

Pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz akceptujesz Politykę Prywatności.

Chętnie odpowiem na każde pytanie!

Polecany post

Szampon - jaki wybrać i jak go dobrać

Kompendium o skórze głowy Skoro wiele z Was nie stosuje metody CG (i ja w pełni rozumiem wskazania, które to wymuszają), a wszelkie pro...