wtorek, 30 stycznia 2018

Włosowe spotkania - Wrocław

Hej!


Dziękuję! To pierwsze słowo, które nasuwa mi się na myśl po spotkaniach. Dziewczyny zawsze przychodzą uśmiechnięte, otwarte, ciepłe... Jesteście ciekawi spotkań we Wrocławiu? A może chętnie byście się wybrali na jedno? Zachęcam do śledzenia mojej strony na Facebooku i Instagrama - tam wszelkie informacje znajdują się dużo bardziej na bieżąco niż tutaj :) A dzisiaj fotorelacja! Może wyczytacie z min na zdjęciach jakieś zachęcenie :) 


Pierwsze spotkanie odbyło się 29 X 2017 i udało nam się zebrać w 5, mimo że było okropnie zimno na dworze, a wiatr rozwiewał nam loki na wszystkie strony! Miejscem spotkania była Costa Coffee na Świdnickiej i nie, nie mamy żadnych powiązań, po prostu tam było komfortowe miejsce dla nas wszystkich :)
Wioletta, ja, Karolina, Ania i na froncie Kaja
Wtedy jeszcze nie wpadłyśmy na pomysł dzielenia się kosmetykami lub ich próbkami. Było nas 5 i atmosfera była wesoła, choć nie cały czas było włosowo.

Drugie spotkanie uważam za sobotę 20 stycznia, kiedy to przyjechała Dorota z Opola, a dziewczynom bardziej pasowała niedziela - wybrałam się z domu i na szybko spotkałyśmy się we 2 :) Wymiana kosmetyków, doświadczeń z fryzjerami i szybka fotka, a potem prawie pogoń za pociągiem. Zdjęcie w mega sztucznym świetle, aż widać moje odrosty :D

Dorota i ja
Niedziela 21 stycznia to właściwe spotkanie, niby 2, ale jednak już trzecie. Tym razem udało nam się zebrać w 6, a ja, Wioletta i Kaja to skład z pierwszego spotkania. 

Justyna, Paulina i Marta na tyle, a z przodu Wioletta, ja i Kaja :)
Mam nadzieję, że w miarę kolejnych spotkań przybędzie nam chętnych, bo póki co tendencja jest wzrostowa! Nie musicie się bać, ani wstydzić do nas dołączyć! Nie gryziemy :D.

A na koniec bonus! Ja z Wiolettą podczas pierwszego spotkania - obie miałyśmy jeszcze nie obcięte włosy!


Do następnego i do zobaczenia na kolejnym spotkaniu!

2 komentarze:

  1. Wow super, chętnie bym przyszła na takie spotkanie, choć trochę się wstydzę bo nie mam takich ładnych i długich wlosow :D Kiedy planujecie kolejne spotkania ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jeszcze nie planowałyśmy, ale myślę, że niedługo coś się pojawi :) na pewno będę mówić na insta :)

      Usuń

Pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz akceptujesz Politykę Prywatności.

Chętnie odpowiem na każde pytanie!

Polecany post

Szampon - jaki wybrać i jak go dobrać

Kompendium o skórze głowy Skoro wiele z Was nie stosuje metody CG (i ja w pełni rozumiem wskazania, które to wymuszają), a wszelkie pro...