niedziela, 5 listopada 2017

Stylizatory do fal - ranking CGP + efekty

Hej!


Druga część rankingu stylizatorów do fal - tutaj znajdziecie mój ranking, a ten podporządkowuję opinii większej grupy :) Link do Curly Girls Polska znajdziecie wyżej - w stronach. Posty są dwa, aby było przejrzyściej - ten będzie do oglądania efektów poszczególnych stylizatorów na różnych włosach i tutaj bardzo poratowała mnie Kasia z bloga kasianafali.pl, na który Was zapraszam! 

Zaczynamy!

To ranking bezpośrednio ściągnięty z grupy - znajdziecie go poprzez TEN link, jeśli należycie do Curly Girls :) a TEN to moja skarbnica efektów!


Teraz już możecie zobaczyć na własne oczy ankietę i to, co ja mam na myśli zawsze zaznaczając, że GLUT LNIANY RZĄDZI! Ponad 100 falowanych dziewczyn używa go z satysfakcją, a aż o połowę mniej uważa za swój ulubiony stylizator coś innego. Nie ma tutaj podium - glutek to wyraźny lider i ma tutaj monopol :)
Każdy stylizator dostępny stacjonarnie jest podlinkowany - możecie kliknąć, sprawdzić cenę, skład i wszystko inne :)

Efekty - czyli to co liczy się tak naprawdę 


1. Żel Lniany

mój efekt po glutku i dyfuzorze
od przodu

drugie zdjęcie moich wlosów

efekt u Kasi z bloga kasianafali.pl

2. Isana Pure Locken Styling Cream


z prawej strony efekt reanimacji na moich wlosach
Kasia i jej fale z bloga kasianafali.pl

3. Nivea Flexible Curls & Care


Dziewczyny chwalą, poniżej efekt u Oli - z komentarzem, że trochę skleja, ja jeszcze nie próbowałam.


4. Marion balsam na małe sprężynki

Miałam go w ręku w Biedronce, ale jakoś tak... Popatrzcie na efekty dziewczyn, niech ktoś, komu się sprawdza podeśle!

puch u Kasi
Dorota
Kinga

5. Syoss Men Powerhold








Dorota z CGP :)

tutaj też Dorota :)

6. Isana Hidden Control

Na jego temat znajdziecie cały post recenzję u Kasi :) TUTAJ


Tutaj po starej wersji żelu - bez alkoholu w składzie - piękny skręt! (czarno-pomarańczowe opakowanie)


Gosia
Dorota
W końcu też moje, skręt niestety tylko na 1 dzień i to niecały

7. Joanna krem do loków

Jest także druga wersja, ale wydaje mi się, że na grupie widziałam ten niebieski. 
Zdjęć nie mam.

8. Taft Looks, Stand up look




za pierwszym razem - na żywo efekt mi się podobał...

9. Tigi catwalk curlesque

Weronika :)

9. Natura Siberika żel do formowania loków



Kinga z grupy CGP :)

10. Cantu


Ula

10. Bielenda czarna rzepa

Kasia na fali
Kasia z grupy CGP :)

Boots essentials - curl creme



Kasia na fali

Ula

Żel z TESCO - Ula






Ciągle zachęcam do podsyłania efektów stylizatorów na falach! Tak dużo łatwiej porównać i wybrać taki, który u innych dziewczyn robi oczekiwany efekt :)
Dziewczyny! A Wam bardzo serdeczne dziękuję za udostępnienie zdjęć!

Ja ciągle skłaniam się wg rankingu zawartego w TYM poście i chyba jako następny przetestuję Hidden Control! 

8 komentarzy:

  1. Glutek dlaje najlepszy efekt! Jestem zachwycona odkąd go poznałam, chociaż czasem w ruch idzie Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivei właśnie nie znam, ale wnioskując, że jest kremem - nie przypadnie mi do gustu :(
      Będę niedługo testować isanę hidden control :)

      Usuń
  2. Zel lniany to cudo <3 ale za leniwa jestem, żeby go przygotowywać więc chyba wypróbuje Isane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi i Kasi na fali nie służy, ale może Tobie akurat się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Bałam się jak głupia jakiegokolwiek żelu i nakładałam sobie tu krem isany, tu krem z nivei i na to gluta. Ale dopiero po zakupie Syossa men moje włosy się ogarnęły jakoś i różnica jest o 180 stopni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :D dlatego ja do kremów na pewno nie wrócę, a wypróbuję na pewno jeszcze Isanę Hidden Control, bo dobrze rokuje :)

      Usuń
  4. Sliczne te loczki macie, nie mogę się napatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i dziewczyn!
      Zachęcam do udzielania się na grupie :)

      Usuń

Pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz akceptujesz Politykę Prywatności.

Chętnie odpowiem na każde pytanie!

Polecany post

Szampon - jaki wybrać i jak go dobrać

Kompendium o skórze głowy Skoro wiele z Was nie stosuje metody CG (i ja w pełni rozumiem wskazania, które to wymuszają), a wszelkie pro...