wtorek, 22 maja 2018

Włosowy Wrocław - spotkania

Hej!


Ostatnie spotkania opisałam już w TYM poście, ale dzisiaj przychodzę z aktualizacją, aby jeszcze łatwiej było Wam znaleźć informacje o kolejnych!

W niedzielę 20. maja miało miejsce już czwarte spotkanie. Niesamowicie się cieszę, że tym razem frekwencja była najwyższa i było nas aż 10! Super! Nowy wrocławski rekord!

Zdjęcie wykonane przez przemiłą panią obsługującą w McDonald's Cafe 

Stoję za Dziewczynami jak opiekunka kolonii :D Oczywiście włosy spięłam, bo akurat nie chciały się ułożyć... ale to chyba efekt nowego eksperymentu oczyszczającego - niedługo wszystko Wam napiszę. Na razie pokażę się z bliska - to taka korona splatana z dwóch części włosów, gdzie do jednej ciągle dobiera się z okolicy przy końcowej linii włosów. Dostałam sporo komplementów na jej temat i nawet nie spodziewałam się, że aż tak się spodoba :)


Wszystkie macie takie piękne włosy, kręcone, niektóre hennowane, nawet elementy cassi i indygo się pojawiają! Glutek i jego wariacje wykonywane przez Kaję, płukanki ziołowe Karoliny i historie włosowe rodem z horrorów (oczywiście tych fryzjerskich). Zawsze jest wesoło i można dowiedzieć się czegoś nieoczywistego, np. spotkać pasjonatkę starych aut, posiadającą sklep z winylami! Idźcie sprawdzić w wolnej chwili na Kniaziewicza 15.
Za wszystkimi stoi pasja, historia i charakter, ja zawsze wychodzę ze spotkań naładowana pozytywną energią! Musicie nas odwiedzić następnym razem! A żeby Wam to umożliwić - LINK do grupy, gdzie wszystkie spotkania będą ogłaszane i aktualizowane! Mam nadzieję, że w połowie czerwca jeszcze zdążę się z Wami zobaczyć <3

Do następnego, pa!

8 komentarzy:

  1. Świetnie, że frekwencja dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze motywuje bardziej do organizacji kolejnego :D

      Usuń
  2. Szkoda, że nie mogę w nich uczestniczyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dlaczego? Zapraszamy zawsze serdecznie :)

      Usuń
  3. Na pewno świetnie spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle minęło szybciej, niż się spodziewałyśmy :)

      Usuń
  4. szkoda, że mam tak daleko do Was :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla fanów kręciołków ma być 21 lipca spotkanie w Warszawie :D

      Usuń

Pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz akceptujesz Politykę Prywatności.

Chętnie odpowiem na każde pytanie!

Polecany post

Szampon - jaki wybrać i jak go dobrać

Kompendium o skórze głowy Skoro wiele z Was nie stosuje metody CG (i ja w pełni rozumiem wskazania, które to wymuszają), a wszelkie pro...