poniedziałek, 30 października 2017

Globus - seria podróżnicza bez kitu

Hej!


Nie jestem pewna, czy zwróciliście uwagę na zakładkę „o mnie”. Piszę tam, że blog będzie o włosach, hennie, kosmetykach (głównie tych naturalnych!), ale także o podróżach. Jest to hobby, które pochłania najwięcej czasu i środków, ale to ono daje wspomnienia na całe życie.


Dlatego, tytułem wstępu, wspomnę jeszcze, że nic tak nie kształci jak podróże. Może widzieliście na moim Instagramie, że w tym roku odwiedziłam sporo miejsc. Jako że blog, moja osobista odskocznia, powinien zawierać treści ściśle związane ze mną, nie może tutaj zabraknąć tak dużej części mnie – odbytych podróży. Postanowiłam więc, że tak samo jak o włosach powstało kompendium, tak o podróżach powstanie mój własny globus, gdzie znajdziecie opis wszystkich prędzej lub później zwiedzonych miejsc. Mam nadzieję, że wystarczająco Was zainteresuję, żeby dbanie o włosy i podróże weszły Wam w krew!

Będę się starała wspomnieć o wszystkich istotnych kwestiach – niezbędniku do zabrania, orientacyjnych kosztach, przebiegu podróży i atrakcjach. Wszystko oczywiście okraszę kilkoma zdjęciami i mimo, że o niektórych miejscach już może nie będę wszystkiego pamiętała, dołożę wszelkich starań, żeby opinia była obiektywna i zawierała wszystkie niezbędne elementy wspomniane wyżej.

Może jakiś domkowicz będzie w końcu chętny do wyjścia za próg, a podróżnik odkryje coś, czego wcześniej nie widział?

Nie chcę tutaj chyba pisać o moich największych podróżniczych marzeniach, choć na pewno każdy jakieś ma – w przyszłości bardzo chciałabym zobaczyć starożytne Chiny, Indie i Dubaj, ale póki co marzenia te są dla mnie nie do doścignięcia – piszę o tych miejscach, żeby zapamiętać, że kiedyś na pewno muszę je odwiedzić, a Wy? Macie jakieś typowo podróżnicze marzenia? Dawajcie znać i bądźcie gotowi, bo ten wpis, to tylko wstęp!

A zacznę chyba od Francji, bo to świeża sprawa z maja tego roku, a dla mnie duże przeżycie, bo byłam tam pierwszy raz w życiu i to z rodzicami i siostrą chłopaka :D

Śledźcie dla pozostania na bieżąco!

8 komentarzy:

  1. Ja to bym chciała Chiny zobaczyć. Czekam na kolejny post bo sama lubię zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podobnie jak ja, ale od razu na dużą skalę :D Już w przygotowaniu <3

      Usuń
  2. też lubię podróżować, choć na razie zwiedzam raczej Polskę :) za granicą byłam dwa razy - w Chorwacji i w Czechach i chciałabym tam jeszcze wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja to już chyba moje uzależnienie! Liczyłam w tym roku i te wakacje, to był chyba 6 raz, kiedy tam byłam, a ciągle mi się nie nudzi <3

      Usuń
  3. Ja jeszcze w tym roku planuje Grecję i Albanie także zobaczymy co z tego wyjdzie :) Wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Też bym chciała do Albanii, bo nigdy nie byłam :)
      Czekam na jakieś relacje :)

      Usuń
  4. Ja bym bardzo chciała Koreę Pdn i Australię :) I Meksyk. I Gruzję. Chokera wszystko bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruzją już też zaczęłam się interesować 😁 mój tato chyba następny wyjazd zarządzi właśnie tam 😁 Australia to miejsce, gdzie mam do kogo jechać, więc wydaje się w połowie realna. Korei chyba się boję, ogólnie ten Wschód tak jakoś nie do końca dla mnie!
      Meksyk i piramidy!!! Zawsze najbardziej fascynowała mnie prehistoria i te starożytne ludy, więc to też jeden z moich typów! Życie jest wystarczająco długie, żeby zobaczyć wszystko! Na szczęście 😍

      Usuń

Pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz akceptujesz Politykę Prywatności.

Chętnie odpowiem na każde pytanie!

Polecany post

Szampon - jaki wybrać i jak go dobrać

Kompendium o skórze głowy Skoro wiele z Was nie stosuje metody CG (i ja w pełni rozumiem wskazania, które to wymuszają), a wszelkie pro...