piątek, 8 września 2017

Szybki sposób na odrosty

Hej!


W związku z ostatnim brakiem czasu na cokolwiek, nawet hennę musiałam potraktować po macoszemu. Mega szybkie odrosty z pomocą Banjaras - przepis, który działa na hennie z dodatkiem chemii (podejrzewam Mumtaz n8 o podobne działanie).


1. Gotujemy glutka, wersja dość gęsta - 2 płaskie łyżki na pół szklanki, gotujący przecedziłam na sitku, a że zostało mi dość gęste siemię, wrzuciłam jeszcze raz do garnka, zalałam podobną ilością wody, co na początku i powstał mi drugi, taki sam glut.

2. 15g Banjaras wsypałam do miseczki, zalałam przestygniętym glutem, wymieszałam do odpowiedniej konsystencji - dość rzadki jogurt. Żadnych kwasiaków, dodatków, odstawiania - nic.

3. Postała z godzinę, bo w tym czasie myłam głowę (O'herbal z lnem) i jadłam obiad :D

4. Nakładanie - po kolei od przodu głowy wg cienkich przedziałków, na koniec tył, tylko na szerokość ok 3 cm.

5. Zawinęłam w foliowy czepek, dodałam ręcznik papierowy na kark i nałożyłam drugi czepek dla pewności i czapkę.

6. Po ok. 1,5 h zmyłam mieszankę - ku memu zdziwieniu wypłukała się do czystej wody, pierwszy raz w życiu. Na długość nałożyłam Kallosa Color, bo nie dawałam tam henny.

7. Spanie, suszenie i efekty rano oraz na drugi dzień.

Włosy pierwszego ranka, może ostrzejsze słońce


Drugi ranek po farbowaniu

Wpadajcie na mojego Insta, tam zawsze znajdują się moje pielęgnacje i farbowanie :)

4 komentarze:

  1. Piękne 😍, a jaki masz naturalny kolor??

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️
    Naturalny polski mysi blond - znajdziesz go tutaj: https://shidless.blogspot.com/2017/06/henna-jak-zaczac-khadi-i-pierwsze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytam, bo ja mam "niepolski" ciemny niestety, a chciałabym uzyskać podobny kolor do Twojego obecnego bez rozjaśniania... :/

      Usuń
    2. Myślę, że po pierwszym razie z cassią będzie ok. Musisz miksować - henna + cassia, żeby mocno nie ciemniały :)

      Usuń

Pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz akceptujesz Politykę Prywatności.

Chętnie odpowiem na każde pytanie!

Polecany post

Szampon - jaki wybrać i jak go dobrać

Kompendium o skórze głowy Skoro wiele z Was nie stosuje metody CG (i ja w pełni rozumiem wskazania, które to wymuszają), a wszelkie pro...